in ,

Sebab Tulah Jangan Perli Perli Bila Isteri Mengidam.. Kan Terkena Balik… hehe

nasi lemak

Tolonglah jangan perli isteri……. adoila….

Alkisahnya minggu lepas isteri saya cakap teringin nak makan ikan kembung… saya cakaplah.. ikan tenggiri yang lagi sihat ada ni.. makanlah.. den wife saya nangis dia cakap teringin sangat… tyme tu saya tercakap ‘mengada ngada betul awak nih’…

Keesokan tu tak tahu apa jadi.. saya betul betul teringin nak makan ikan bilis yang ada dalam nasik lemak.. specific pulak tu.. nak ikan bilis yang dah goreng tapi nak yang ada kepala sekali… teringin tu bukan teringin biasa.. tapi lain macam.

suami perli isteri mengandung
Nasi lemak macam ni taknak katanya, nak nasi lemak yang ada ikan bilis berkepala…. huhu… kan dah kena ‘sumpahan’

Bila cerita kat isteri.. isteri cakap…

‘semalam masa abang cakap sayang ngada ngada.. sayang minta doa kat Allah supaya abang rasa apa yang sayang rasa kalau tu lah cara nak bagi abang faham perasaan sayang ni… maybe sebab tu kot.. hihi’..

aiii… boleh gelak pulak dia…. patutlah. Mmg pelik rasa teringin ni.. rasa nak nangis oo…

Ni baru 1 kes dari berpuluh kes yg #9bulan10hari terima gara gara kena ‘sumpahan’ dari ibu hamil.. hehe…

Buat suami yang isterinya tengah hamil atau tidak… tak salah membahagiakan isteri apatah lagi belikan makanan yang dia suka…

Banyak rezeki yang tak disangka menanti suami isteri yang berusaha membahagiakan pasangannya…

nasi lemak paling sedap di malaysia
Sedapnyalahaiiii nampak nasik lemak ni…… haiishhhh.

COPYRIGHT@Nazira Nazir buat 9bulan10hari. 

Written by Admin

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Loading…

0